.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ صریح دادستان تهران به ادعای عجیب رحیمی

دو روز پس از آنکه معاون اول رئیس جمهور ادعای عجیبی را درباره رهاسازی بیماران مطرح کرد، دادستان تهران اعلام کرد اگر ادعای رحیمی اثبات نشود، مصداق نشر اكاذيب است.
به گزارش جهان، حدود ۵۰ روز از رها کردن دو بیمار تنگدست در بیابان های اطراف تهران می گذرد و تاکنون حدود ۱۱ متهم در این باره دستگیر شده و حتی متهمان به جرم خود اعتراف کرده اند اما مسئولان ارشد دولت تاکنون حاضر به پذیرش این واقعیت نشده اند.

حتی محمدرضا رحیمی چند روز پیش در ادعایی عجیب، رهاسازی بیماران را اقدامی "براي ضربه زدن به بيمارستان و وزير بهداشت" دانست!

وی البته نامی از فرد یا افرادی که به گفته او قصد ضربه زدن به وزیر بهداشت را دارند، نبرد یا سندی را در اثبات سخنانش مورد اشاره قرار نداد اما گفت که "براي ضربه زدن به بيمارستان و وزير بهداشت بي‌اخلاقي است كه چند نفر را در بيابان رها كنند براي اينكه رئيس بيمارستان و هيأت امناي دانشگاه را خراب كنند."

در واکنش به این ادعا بود که دادستان تهران امروز گفت: ادعاي معاون اول رئيس جمهور اگر اثبات نشود، مصداق نشر اكاذيب است.

عباس جعفري دولت‌آبادي در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره اظهارنظر معاون اول رئيس‌جمهور اظهار داشت: از همان ابتدا از وزارت بهداشت خواستيم در صورتي كه دلايلي مبني بر توطئه بودن رهاسازي بيماران دارد ارائه دهد اما تا ديروز كه پرونده به دادگاه ارسال شد، هيچ‌گونه سندي دال بر توطئه بودن اين موضوع وجود ندارد.

وي ادامه داد: از مسئولان مي‌خواهيم به جاي عنوان كردن اين مسائل اگر دلايلي دارند به دادستان ارائه دهند.

دادستان تهران چندین بار دیگر از جمله روز 14 اردیبهشت ماه در پاسخ به ادعای مشابه وزیر بهداشت گفته بود اگر مسئولان سندی دارند ارائه کنند در غیر اینصورت از اظهار‌نظر بي‌اساس خودداري کنند.

دولت‌آبادي پاسخ به ایبر اينكه آيا ادعاي رحيمي مي‌تواند مصداق نشر اكاذيب باشد يا خير گفت: در صورتي كه اين ادعا ثابت نشود، بله.


دادستان تهران چندی پیش اعلام کرده بود که ۱۱ نفر در خصوص پرونده دو بیمار رها شده بازداشت شده اند که این افراد به صراحت دخالت در جابه جایی و انتقال بیماران را پذیرفته اند و دلایل کافی برای اتهامشان موجود است.

وی روز 8 خرداد هم گفته بود: بخشی از تحقیقات پرونده بیماران رها شده در بیابان امروز پایان یافت و به زودی کیفرخواست متهمان صادر خواهد شد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.29 seconds.